piątek, 21 grudnia 2012

Owl :3

Dzisiaj tak na szybko i zupełnie nie świątecznie :p
Mam dla Was sowę,której zapowiedź widziałyście w poprzednim poście :)
Co  sądzicie? :D



I przepraszam,że ostatnio tak troszkę zaniedbuję,ale mamy w domu sporo pracy w związku ze zbliżającymi się świętami ;) Wybaczacie? :P

Nie wiem czy jeszcze coś tu wsadzę przed świętami, dlatego chciałabym życzyć Wam wszystkim i każdemu z osobna wesołych, ciepłych i rodzinnych Świąt! Żeby były lepsze od poprzednich :)
A no i cytując moją panią od matematyki: 'Tylko nie ważcie się uczyć! Święta są też po to,żeby odpocząć' :D

20 komentarzy :

  1. Piękna sowa , naprawde masz talent :) Wesołych świąt ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sowa jest świetna :)
    Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Slicznaaa :)
    Też życzę mile spędzonych świąt :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę talentu. Co do Twojego pytania (tak wiem, trochę późno odpowiadam): nie, nie czytałam Wiedźmina. :) Wesołych Świąt! :)

    http://lostallmytears.blogspot.com/ - NN

    OdpowiedzUsuń
  5. słodziutka <3 Wesolych ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wygląda w zestawieniu z tym łańcuszkiem, fajne połączenie kolorów :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie fajne połączenie!
    Nominowałam Cię do Liebster Blog Award - szczegóły u mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna :)
    szczęścia w 2013 !

    OdpowiedzUsuń
  9. sówka bardzo fajna i co najważniejsze oryginalna, bo sowy z modeliny to ja jeszcze nie widziałam. pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. so cute necklace!
    Sip, sip, hooray to a fab 2013!
    I know it's gonna be great. Cheers to
    evolution and revolutions for a wondrous New Year ahead.

    Many
    blessings!!

    xoxo Ra

    OdpowiedzUsuń
  11. very nice blog im following you
    SadeeStyle While you’re visiting, follow along so we can keep in touch!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna sówka :) jak ja chciałabym usłyszeć takie coś od nauczyciela.... :)
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. OOh! i love this necklace!! is very nice!! :)

    Happy new year.. and i hope u had a funny trip in Italyy!!

    Che bella città!! :)

    Kissess!!


    www.nearthemoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękna sowa!! i świetnie pasuje do łańcuszka ;)

    OdpowiedzUsuń